2010. július 13., kedd

Házasságom, anno!

Ez a kedves fotó vasárnap készült Újkígyóson, a GALIBA NAPOK-on. Libafőző vesenyen indultam az elsős fiam osztálytársainak szüleivel. Nagyszerű csapat jött össze az osztályban, ha csak tudunk, együtt vagyunk. ezen anapon készültek a féynképek, korabeli környezetben, öltözékben, korabeli, régi-régi , jól bevált férjecskémmel. Július 28-án leszünk 20 éves házasok! Nagyon-nagyon szeretem!!!
Van egy csabai család, Kádár Ferencs és felesége, akik fotóznak, korabeli fotográfiákat árulnak, és mézeskalácsot. Náluk készült a fotó, a mézeskalácsot is megkóstoltuk.
Baráti körben. Amúgy antialkoholista vagyok ,ahogy az üres üvegen látszik is. 
A libafőzésről még várok képeket, és töltöm fel.
Én végre szabin vagyok, várjuk, hogy a férjem meggyógyuljon a lázból, és végre mehessünk valahová. Addig is medencézünk a langyos vizecskében az udvaron, végre együtt vagyuk a gyerekekkel, és végre egy kicsit nem dolgozom, csak próbálom utólérni magam a háztartással.:)) Mást dolgozom.:))
Szép, meleg napokat kívánok, elvégre nyár van!

1 megjegyzés:

  1. Mikor megláttam a képeket, megállt bennem az ütő. :) Miután jól megnéztem vettem észre, hogy ez bizony "hamis". :))))
    Nekem nagyon tetszik. :)
    Hú ha, most vettem azt is észre, hogy ez a bejegyzés már a múlté.:)))Olyan sok blogosnál vagyok látogató és hála érte, sokan olvasnak engem is, hogy néha (sokszor) nem is tudok mindenkihez benézni. De most itt vagyok és visszalapozok. :)

    VálaszTörlés

 
Copyright Patchwork-angel blogja 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .